Orice om de afaceri stie ca el nu le poate face pe toate. Pentru a reusi adaptarea la piata trebuie apelat la experti. Toti isi dau cu parerea, dar putini stiu cu adevarat ce trebuie facut. Noi oferim consultanta pe mai multe planuri.
Afaceri
- analiza de marketing
- analiza sistem de vanzare
- analiza sistem de motivare
- analiza mod de organizare
- analiza previziuni
- analiza modalitati de control si evaluare
- analiza strategie de business
- recomandari
Contabilitate – Fiscalitate
- expertiza contabila si fiscala
- instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii
- supravegherea contabilitatii
- analizarea societatii in vederea intocmirii Manualului de Proceduri si Politici Contabile
- optimizarea fiscalitatii prin verificarea si planificarea acesteia pentru corectarea eventualelor erori si diminuarea riscurilor viitoare
- analiza si identificarea posibilitatilor de recuperare/compensare a taxelor si impozitelor virate in plus
- consultanta privind impozitele directe (impozit pe profit, pe venit, dividende)
- asistenta in obtinerea facilitatilor fiscale legale si aplicabile
- consultanta privind impozitele indirecte (TVA, taxe vamale, accize)
- consultanta privind alte taxe si impozite (redevente, taxa miniera, taxe locale: cladiri, terenuri, autovehicule, spectacole etc.)
- asistenta in timpul controalelor organelor fiscale, inclusiv a celor privind rambursari de TVA
- asistenta in redactarea contestatiilor sau a altor documente comunicate organelor fiscale
- asistenta in vederea evitarii dublei impuneri
Contabilitate manageriala
- consultanta privind organizarea si conducerea societatii (organigrama, structuri, functii etc.)
- asistenta la elaborarea si implementarea politicilor, procedurilor si normelor interne de lucru privind desfasurarea activitatii financiar-contabile
- consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune
- asistenta la elaborarea de monografii contabile personalizate
- consultanta in alegerea si implementarea sistemului informatic
- segmentarea pe tipuri de activitati stabilite in functie de specificul activitatii
- definirea centrelor de cost si centrelor de profit in functie de profilul activitatii si calcularea rezultatelor
- intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli
- intocmirea forecast-urilor lunare, trimestriale si anuale
- analiza financiara actual vs. buget, actual vs forecast
- analiza cashflow-ului
- analiza situatiilor creantelor si datoriilor
- analiza situatiilor capitalurilor si imobilizarilor
- elaborarea documentatiei necesare obtinerii de credite